Brýle jsou perfektní vynález a stěží si dokážeme představit, že by tyto výrobky neexistovaly. A i kdybychom vyléčili všechny zrakové slabosti a neexistovaly by ani kontaktní čočky, ani brýle dioptrické, mohou se vám hodit brýle sluneční s UV filtrem nebo brýle pro cyklisty, které chrání zrak například před kontaktem s drobným hmyzem. Ostatně, bez speciálních brýlí se neobejdou ani potápěči.
Výrobci a prodejci brýlí se v současné době zaměřují se svým sortimentem na dvě základní prodejní skupiny – na kamenné prodejny oční optiky, sportovních potřeb a podobně zaměřených obchodů, a na internetový prodej. Oba typy prodeje však potřebují i důslednou propagaci, a tu lze docílit právě v prostředí Internetu. Výhodou tohoto procesu je zejména to, že si zákazníci aktivně vyhledávají své prodejce sami, a reklama tak není vtíravá a vynucená (nevyžádaná), což je případ všech ostatních reklam v masmédiích či v poštovních schránkách.
Propagovat cokoli na internetu je proces sice zdánlivě snadný, necháte si zhotovit webové stránky, a je to. Jenže takhle to nefunguje, váš webový portál je pouze část úspěchu, o zbytek se musí postarat SEO. SEO analýza je potřebná pro kooperaci s internetovými vyhledávači, a pokud se analýzy klíčových slov a dalších prvků nezhostíte, vyhledávače vás nebudou považovat za zdroj, hodný zveřejnění, a zastrčí vás kamsi daleko do pozadí. A čím více jste vzadu, tím menší je pravděpodobnost, že vás vůbec někdo objeví a bude u vás nakupovat a cokoli objednávat.
Proces SEO potřebuje zvládnout každý, kdo se pokouší propagovat na Internetu cokoli, jakékoli služby, jakýkoli životní styl, názory i výrobky. V podstatě nemůžete bez SEO uspět, i kdybyste měli pozlacené webové stránky a posvěcené nejlepšími odborníky světa a nabízeli výrazné slevy nebo dokonce něco jako dar zcela zdarma.